דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תואר בהנדסת תעשייה וניהול למהנדסים עם ראש פתוח 

מאת    [ 18/04/2010 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 2494 פעמים ]

מי שמתעניין בתחום ההנדסה אך מעוניין לפנות דווקא לתחומים ניהוליים ולא להיקבע לתחום ספציפי, תואר בהנדסת תעשייה וניהול הוא בדיוק המסלול הנכון עבורו , כאשר תואר בהנדסת תעשייה וניהול מורכב מתוכנית לימודים עשירה ומגוונת אשר מתבססת הן על קורסים שונים מתחום הפיזיקה והמתמטיקה , קורסים אשר נושקים לתחומי ההנדסה , ומערך שלם של קורסי ניהול, התנהגות ארגונית, משאבי אנוש וכיוצא בזה.

העולם שלנו מתבסס על ארגוני ענק אשר החליפו את המפעלים מהמאה הקודמת , וכבר מזמן ידוע שכל ארגון מתבסס על העובדים , מה שאומר שמשאבים רבים מוקצים על ייעול מערכות תפעול אשר מתבססות על כוח אנושי, כאשר התפיסה לגבי עובדים השתנתה ביסוד שלה, מה שאומר שכל הגישה לגבי ארגון, ניהול ותפעול מערכות בתוכו ומחוצה לו כבר פועלות בצורה אחרת לחלוטין.

מי שמתעניין בתחום של ניהול וארגון עובדים, ייעול מערכות ותפוקה, תחום של ייבוא וייצוא וכיוצא בזה, תואר בהנדסת תעשייה וניהול זה מסלול הלימוד אליו עליו לפנות.

התואר הינו תואר מעניין ומגוון ביותר, ולמעלה מזאת, זהו תואר אשר מעניק ידע והכשרה במגוון רחב של תחומים, מה שאומר שבוגרי התואר יכולים לפנות למסלולים שונים, ולהשתלב במגוון רחב מאוד של תעשיות, ארגונים ותפקידי מפתח.

אחד היתרונות המובהקים של התואר הוא שהוא מהווה פלטפורמה מצוינת להשתלב בתפקידים ניהוליים ולהגיע לעמדות מפתח במגוון רחב מאוד של תחומים שונים, כך שלמעשה מדובר במקצוע עשיר ויעיל במיוחד.

היכן כדאי ללמוד תואר בהנדסת תעשייה וניהול?

בארץ קיימים כמה מוסדות אשר מעניקים תואר ראשון בהנדסה, כאשר השיקולים אשר צריכים להנחות אתכם בתהליך הבחירה של מסלול הלימודים אלה הם שיקולי כדאיות הן ברמה הנקודתית והן ברמה העתידית. כלומר יש להתייחס את תנאי הקבלה, תנאי שכר הלימוד בהם תצטרכו לעמוד על מנת להשלים תואר בהנדסת תעשייה וניהול, ועוד פרמטרים אדמיניסטרטיביים.

אחד הפרמטרים החשובים לבחירה של מרכז הלימודים בו תבחרו ללמוד זהו היקף הנטוורקינג של המרכז האקדמי, כאשר טיב הקשרים של מרכז הלימודים עם שוק העבודה יסייע לכם באופן משמעותי להשתלב במעגל העבודה, מה שאומר שזה בהחלט קריטריון משמעותי, אולי חשוב יותר מכל קריטריון אחר. כמובן שיש לבחון גם את תוכנית הלימודים, הדרישות האקדמיות בהן תיאלצו לעמוד על מנת להשלים תואר בהנדסת תעשייה וניהול וכך גם כדאי להתעניין בהרכב המרצים, שכן, הם יהיו אחראיים על העברת החומר ועל ההצלחה שלכם בלימודים.

סיכומים ותקצירים בהנדסה - הפורטל למקצועות ההנדסה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב